091105

God kväll!!

Är mer eller mindre död, vet inte varför jag är så trött. Låg i soffan och kollade på tv, men kände att jag behövde göra något annat innan jag däckade totalt, så jag hamnade här.
Vaknade upp och blev smått förvånad när jag kollade ut och såg snö på marken, och nu snöar det ännu mer, nästan kräksnöar (om det inte har slutat nu, det är för mörkt för att se). Jag hoppas att det blir flera minusgrader imorgon så jag kan ta fram min fjällis, alternativt väldigt varmt så jag kan fortsätta ha min tunna sommarjacka.
Imorgon är, frånsett dagen då jag kanske får mysa i dun, även dagen då jag ska vaccinera min, JAG VILL INTE! Usch och fy, det blir inte roligt. Jag behöver en vän att hålla i handen. usch..


Sitter inloggad på Gratisbio.se, en sida där du samlar poäng och sedan kan växla in dem mot prylar och presentkort. Nu tänkte jag att även ni skulle bli medlemmar, jag lovar att det är helt gratis och enkelt som bara den.
För att bli medlem, klicka på följade länk:

klicka här

Lycka till och ha en kalaskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0