091107

Jaha, då var det lördag. Sitter i soffan iklädd morgonrock och tycker synd om mig själv. Sprutan gav mig tydligen rätt fina biverkningar, muskelvärk, huvudvärk och allmänn sjukdomskänsla. Sen kan jag inte lyfta armen heller. Det känns även som om jag har feber, men det tror jag faktiskt inte..

Gårdagskvällen var jättebra, från en grej till en annan. Jag åkte tillsammans med Maja, Bella och Gabbi hem till Savannah, där vi stannade hela kvällen (förutom då vi åkte till Kvantum och köpte glass, BJ ofc). Vi snackade mest hela kvällen, om både roliga och mindra roliga saker. När klockan närmade sig 12 nästan ramlade det in två, liiiite drukna, pojkar. De var inte in their best shape om man säger så, haha.
Myskvällen med brudarna behövdes verkligen, att hitta på ngt "fredagskul" hade kännts totalt bortkastat. Sen var det supertråkigt väder ute med, kallt, mörk och regn.

Nej, nu ska jag ta en dusch och glöma att jag mår som jag mår. -
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0