091108

Hej!

Tänkte titta in här innan jag åker till farmor och farfar på middag tillsammans med mamma och pappa. Antar att det är för att det är fars dag. Egentligen känner jag mig lite stessad eftersom jag inte har pluggat en bråkdel av vad jag borde ha gjort den här helgen. Gårdagen blev ju som sagt inte riktigt som det var tänkt, och idag har jag bara hunnit med en snabb sväng på stan med mamma. Inhandlade två jackor till pangpris, 199:-/st. Den ena hade ett ordinare pris på 1199:-, och den andra 799:-. Jag fick båda för 398:-. Sug på den ni!

Nej, ska nog kolla över kemin innan vi far. Kisses!

Kommentarer
Postat av: elin

lägg upp bilder på jackorna :D

2009-11-08 @ 19:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0