091109

Hej och hallå!

Hur har er dag varit? Min har väl inte varit någon höjdare, luckilywise. Det började med att jag overslept (eller det sa jag såklart inte till mamma, jag sa som vanligt "ja, jag har koll". vill undvika, "men nu måste du stiga upp Erica!", till varje pris). Hann i alla fall med lite stress i tid, men kom på lagomt vid skolan att jag glömt nycklarna hemma. Great! Klippaupplåset.se. Som tur var hade jag det mesta böckerna och blocken med mig i väskan, var bara spanskan som blev lidande, men det löste sig även det. Hade idrott innan lunch, fick frågan av Bella om jag skulle med på Subway. Magen skrek Jaaaaaa!, medans huvudet fann problemet. Jag hade såklart min börs (plånbok) i Julias skåp, och hon var i Högland på fotbollsgymspass, så den skulle jag inte komma åt. Bella den ängeln betalade för mig (I will pay back :), så även det löste sig. Det är bra att saker och ting löser sig.

Vi har svenska nu egentligen, men eftersom vår (underbara, hehe) svenskalärare förlängde vår arbetstid med Antik-arbetet i en vecka, kunde man lika gärna åka hem och slipa på det, så nu sitter jag här! Och ja, jag SKA börja. Snart.

I övrigt blir det ett traningspass ikväll, annars inte mkt.

(Glömde nämna att jag inte hade ngn ström i mobilen, så jag kunde varken använda den eller knäppa kort på en av de två jackorna jag inhandlade igår, som jag hade på mig idag. Det fick bli den stora och mysiga idag, imorgon blir det den lite mer civiliserade..)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0