091110

Jag lever, fysiskt sett i alla fall, min insida har sovit hela dagen, jag skojar inte..
Är så fruktanskvärt trött att det är hemskt, höll nästan inte på att överleva övningskörningen efter skolan. Nu är jag i alla fall hemma och gör ett ryck här på datan, innan jag ska råplugga på naturkunskapen som jag ska kunna tills imorgon, då ska jag argumentera för biobränsle. Just nu känns det; lycka till Erica.. Men förhoppninsvis blir det bättre snart =)
Ska sedan se på DH och sedan begrava mig i sängen och sova, länge länge! Eller i alla fall tills klockan halv nio imorgon, jag älskar sovmorgnar. Tittar in om ett tag, och vem vet, kanske jag har en bild eller två att bjuda på? ;)

Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0