091111

Hej och hå!
Jag befinner mig i en av skolans datasalar, det är varmt och luktar svett, inte de ultimata arbetsförhållanderna...
Hur som helst borde jag skriva på mitt svenskaarbete nu, men facebook och bloggen hindrar, eller är de bara ursäkter för att inte jobba. Hehe.
Dagen ser ut som sådan att jag snart ska avsluta skoldagen med kemi, och sedan hoppa på bussen hem. Sen blir det lite plugg (kom ihåg spanska och .. är det ngt mer?), mat och träning ikväll, tror jag i alla fall. Blev himla sugen på att fara och titta på hockey med, men jag vet inte om jag hinner.
Jag får helt enkelt göra som så många andra dar och ta dagen som den kommer.

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0