091115

God morgon!

Jag sitter just nu i sängen, i morgonrock. Känner ingen speciell stres för att göra något annat, känns bara jobbigt att klä på sig. Håller på att finslipa på mitt svenskaarbete, ska lägga in lite bilder, kolla upp lite ord och strukturera upp texten lite. Sen kan jag spara och skicka iväg till min lärare, great! När det är klart är det bara till att plocka fram kemin och göra de uppgifterna, läsa igenom naturkunskapen och kanske lite engelska. Det låter mycket, men på något sätt känns det inte alls så tungt. Bra det.

Vid 5-tiden är det dags att packa träningsväskan och bege sig till Brux, som alla andra söndagar, det är Push som gäller. Alltså ett grupp-pass med stång och vikter till musik, en mycket bra träningsform. Mer än så har jag väl inte inplanerat denna söndag. Lite slapp och soffliggande blir det med all säkerthet. Så ska det vara.
Hoppas ni får en bra söndag, simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0