091118

Hej!

Jag vill bara börja med att tacka för de fina kommentarerna jag fått, det värmer enda in i hjärtat!
Något som däremot inte värmer så mycket är vädret, det har regnat idag med, fy! Nu vill jag faktiskt att det ska bli kallt och torrt, så jag kan ta fram feta dunjackan och slipper bli dränkt av regnet. Det påminner mig om att jag måste köpa nya skor, de vita conversen är lite out of season, det är inge kul när de blir skitiga..

Nu ska jag förbereda mig för en muntlig resovinsing av novellen (eng) imorgon. Jag känner mig ganska lug över det hela, jag har koll på boken och min engelska är helt okej. Sen ska jag även nöta in lite spanska-glosor och lite annat smått pyssel. När det är klart blir det middag och sedan iväg till gymmet, core och funktionell träning är det som står på schemat!

Love to you all, I will check in later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0