091119

God eftermiddag!

Idag är det torsdag, vilket betyder en dag innan helg. Alla tummar upp. Gjorde bort de sista läxförhören idag, samt engelska redovisningen av GG, så det känns bra, inga läxor what so ever.
Dagen ser ut som så att bara ta det lugnt och slappa, fram till nio-tiden då jag åker upp till Valla och är där tills det är dags att promenera till bion och mysa med New moon. Det ska bli grymt  skoj, sällskapet är det bästa =)
Annars har jag inte så mycket att berätta, förutom att jag mår rätt bra. Inget nytt som tynger mig.




Jag idag. Avslappnat och skönt, how I like it!


Kastar med en bild på min snygga vän Maja. Hon är ett lyckopiller hela hon, en vän alla borde ha. Hon är bra. Och ni andra såklart! =)

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0