091122

God morning sunday!

Insåg precis att jag inte gjort någonting denna helg, och då menar inte något. Jag har inte umgåtts med en människa, helt otroligt (eller nu ljög jag, jag var faktiskt och häslade på hos farmor och farfar igår en sväng, hej hej sociala liv). Sovit har jag gjort, i massor. Fast det känns som om det var rätt behövligt, så jag klagar inte, det var ju mitt val. Idag har jag i alla fall två saker inplaernade. Först ska jag vil tre ( ? ), åka och uppvakta min morfar som fyller år, Grattis!! Senare fram mot kvällen blir det ett träningspass tillsammans med madre, as always. Det blir push, styrka. Jag är laddad, det är fan dags att röra på dököttet.

Efter det hade jag tänkt spendera kvällen i soffan och bara njuta av de sista lediga timmarna på min otroligt lediga helg, innan det är dags att ladda om inför en ny vecka.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0