091123

Hej och hopp!

Hur har er dag varit?
Min har varit bra, tro det eller ej. Att sovmorgon sätter ett extra plus i kanten säger sig självt, sen att den just nu fetaste muren i mitt liv revs gjorde allt lite bättre. Väl framme i skolan var det bara idrottena att avklara innan lunch, och sen sedan tre rätt rappa lektionen, och vips så är jag hemma igen! Sitter nu med dukat bort och väntar på Julia, som ville ha fika medans hon sitter här och pluggar, men klockan är snart middagstid och inte en Julia så långt ögat når. Antar att hon snart ramlar in, jag är redo.
Ska kanske sätta igång att läsa lite kemi, det känns som om det behövs med tanke på att jag fattade noll under dages lektion, fast det kan ju iofs bero på att jag var för upptagen med att snacka med Julia, hon gör mig glad den tjejen.

Ikväll blir det möte med kära fotbollslaget. Here we go MIK Mean Machine!

Simma lugnt min vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0