091127

Hej!

Fredag igen, helt crazy! Veckorna går så sjukt snabbt, innan man vet ordet av är julen över, om det fortästter i den här takten..
Dagen har i sin helthet varit bra, mycket trött men jag tog mig igenom den. Det var nära snarkningarna (från hela klassen tror jag) på naturkunskapen, vi såg en film om rymden. Ja, ni hör ju hur piggt det låter.
Sprang ner en snabbis på stan efter skolan med Rebecka, kollade på diverse saker men åkte hem rätt snabbt för att undvika pengaflöde, hehe. Jag känner att jag verkligen måste hålla i börsen nu, julen väntar runt hörnet och jag känner mig fattigare än på länge (fast det har varit värre).

Vill passa på att gratulera min underbara vän Cajsa (igen), som fyller 16 idag. GRATTIS MIN BÄSTA!!!!!<3

Är lite för trött för att få till ngt vettigt här, så jag önskar er en god kväll så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: cajjan

tusen tusen tack igen min UNDERBARA<3

2009-11-27 @ 22:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0