091128

Träningen gick bra, ganska skönt att träna på morgonen faktiskt, även om sängen kändes som ett bättre alternativ när väckaren ringde. Duschad och klar ska jag snart knalla över till Julia och plugga lite matte, det lär behövas med tanke på provet på tisdag, jag fattar noll.
Lite senare ska jag och familjen åka till f&f,och sedan vidare in till stan där vi ska käka middag, min farbor och hans fru ska också med, en släktmiddag helt enkelt. Sen får jag se hur jag gör, vet inte om jag ska åka på hockeyn en stund och därifrån till Maja, eller om jag åker hem efter middagen och sedan till Maja härifrån. Vi får se.

Nej, nu ska jag leta fram en kofta (det har blivit kallt här nu), och sedan springa över till 7:an.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0