091129

Åh vilken härlig kväll jag hade igår. Jag var som sagt hos Maja, tilsammans med Gabbi och Sara. Vi bakade en kladdkaka med chokladbitar i, vispade grädde till och varvade med knäck och chips. När vi var så mätta att vi höll på att spy, tog vi med oss chipsskålen och lade oss i storsängen, med massor av täcken och skrattade åt Paradise Hotel, patetiskt är ordet, men det är underhållning.
Snöade gjorde det igår med, mysigt! Älskar ljudet av knarrande snö under fötterna, är det inte underbart?
Sen nu när det är lite kallare får jag mysa i min fjällräven, det gillas. Middagen i stan var också kanon, planksteken kunde inte ha kommit mer läglig.

Idag är matteplugg det enda som står på schemat, vilket känns rätt skönt. I vanliga fall skulle jag ha farit och tränat Push idag, men nu ser jag att det inte är något pass idag, "synd". Men jag tränade ju igår, så det är okej.. (Träningsverk, axelpress suger. det är skrämmande hur svag jag är i axlarna)

Ha en fin söndag, och första advent! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0