091130

Mamma har förbjudit mig att plugga mer ikväll, hon blir olycklig över det säger hon. Därför sitter jag här, försöker glömma matteprovet som är imorgon. Jag kände mig helt panikslagen över det igår, men nu känns det lite bättre, men ändå inte bra. Jag kommer därför snart kasta fram boken och blocket igen, i hemlighet.
Annars så svider mina röda ögon från allt klor jag både svalde och blinkade i idag, 40 längder ryggsim är inte min melodi. Tror även att det kommer bidra till att träningsvärken i axlarna stannar lite längre, men vad gör det? Eftersom både Pushen igår och Afron idag var inställda, så får känslan av att jag rört lite på mig gärna stanna, extra mkt med tanke på den tårta jag planerar inta på onsdag då mormor fyller 70. Jisses.
Blev även lite lättad under middagen då bror och mor förklarade att det nu är vecka 49, och inte 50 som jag trott hela dagen. Detta minskar min jul- och pluggångest, mycket som måste göras nu.
Right next to me står det en påse med Lindt's chokladkulor (heaven) som innehåll, men konstigt nog är jag inte sugen för fem öre. Men det hinner nog ändras under kvällen, hoppas jag, för det vore gott. Haha.

Nej, om man kanske skulle ringa en vän och be denne förklara mattens stora frågor. Det låter som en bra idé, synd att den inte kom igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0