Be my mirror, my sword and shield.

Har en stor längtan efter mina solglasögon just nu. Vet inte varför, men jag kan knappt se, det är både för ljust och för trött't på samma gång. Tror det var de där sidorna i kemiboken som tog knäcken på mig, jag är på tok för trött mot vad som är rimligt. Snart ska jag tugga lite engelska-verb, prov på freedag. Typ 197 stycken eller något. Lockande, men javisst! Den stora datorn står fortfarande och matar in media i min telefon, just nu är det SATC. Tänke att jag skulle utnyttja den fina displayen den faktiskt har, två år efter den inköptes, typ.
Annars är det lugna puckar på ettan. Mamma sitter nere och lyssnar på hockeyn, 1-0 till Modo efter 3 minuter spelade. Det är bra, det gillar vi. Jag inser precis att klockan är 19.09, vilket betyder drygt 2 timmar innan DH. Jag säger då det, tisdagskvällar kan vara bra, fast inte idag..

Pussar.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gillar rubriken! ;)

2009-11-30 @ 09:36:04
URL: http://eringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0