Been there, done that.

Vilken dag. Jag har gjort rätt mycket bra alltså. Faktiskt.
Svenskan är klar, men jag har ännu inte skickat den för jag tänker att jag ska göra den ännu bättre, vilket antagligen inte kommer hända. Jag har gjort kemin, det var bara två frågor och jag tog hjälp av facit men ändå. Jag har överfört väldigt mycket pengar från mitt allkonto till mitt sparkonto. Nu kan jag inte komma åt de perngarna själv och har bara lite kvar på det konto jag sprätter pengar från. Ap-bra. Jag har kommit ur morgonrocken, big deal ska ni veta.

Det som återstår är då träning och lite engelska. Kanske naturkunskap med, om jag inte tar det imorgon.
Det är nice.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0