En stund av fåfänghet.

Kände att det var dags för nagelvård igen. De lila tipparna var rätt slitna, men jag trivdes i dem så jag fortsatte i samma anda, fast i ett ljust rött lack (se bild längst ner), lite lättare liksom. Nu kommer som vanligen utmaningen att sitta stilla, vilket jag aldrig klarar. Men det är inte så kul att sabba det på en gång, när man äntligen fått till det okej.
Så, stilla Erica! 




Ett axplock av de senaste färgerna. Visst är de vita absolut snyggast, men det är kul att variera =) Sen är även mitt franska sett gammalt, så det är så svårt att måla med. Jag gör därför det bästa av situationen och tar vad jag kan finna.
Vilken är din favorit? =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker näst sista :)

2009-11-17 @ 21:10:53
Postat av: Erica

Ja, det var fräckt faktiskt =)

2009-11-17 @ 21:33:41
Postat av: patricia

jag måste vara tråkig och säga de två översta ;)

2009-11-17 @ 22:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0