I won't pick up the phone.

Multiplicera hit, dividera dit. Täljare, nämnare, exponent, roten ur, tredje roten ur, ekvationer, algebra, förändringsfaktor och ppm. Vissa uppgifter retar gallfeber på mig, fattar nada. Andra går bra. Jag väljer att inte stressa upp mig igen, det får gå som det går. Ett matteprov kommer inte att avgöra min framtid, det kommer antagligen inte spela någon som helst roll. Ibland ska man ta livet och alla dess måsten med en nypa salt, vilket jag gör nu.

Spotify har varit min vän denna kväll, lyssnar på en lista jag döpt till "Bara sådär en måndagskväll", passande. Är lite less på reklamavbrotten dock, men vem är jag att klaga? Jag är för snål för att invisera i Premium-versonen, just nu. Klockan är halv nio, tror faktiskt inte jag ska sitta uppe så länge till. Sömn sägs vara viktigt innan prov, dessutom är mina ögon trötta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, kan du inte lägga upp några spotify listor? =)

2009-12-01 @ 18:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0