Night.

Ibland är det obeskrivligt skönt att träna. Att ta ut kroppen till max med svetten som rinner och överhettade fötter. När det suger som härligast i musklerna får jag en kick, både fysiskt och psykiskt. Nu har jag tagit en sval dusch och ätit en hårdbrödmacka med skinka och keso, tummen upp. Ska snart pilla ut linserna och nöta spanskaglosorna en gång till, eventuellt kolla igenom engelskan. Jag kan lugnt säga att jag legat på latsidan när det gäller engelskaplugget till provet på fredag, men på något vis känner jag mig inte orolig alls, jag tar det som det kommer helt enkelt. Hur svårt kan det vara?

Imorgon kommer en efterlängtad sovmorgon (blev ju snuvad på dagens..), och därefter en lektion innan lunch och tre efter. Imorgonkväll drar även fotbollsträningarna igång igen, like!

God natt sweeties.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0