Om lycka fanns på burk, skulle jag köpa hundra.

Jag är så fruktanskvärt trött. På den senaste tiden har sömnigheten kommit i vågor, helst plötsligt, vart som helst. Sömnens favoritplats är tydligen fysiklektionen eller på bussen, skulle kunna somna på fläcken. Med tanke på att jag ska vara uppe halva natten vore det kanske en bra idé att ta en nap. Men tanken på att vakna vid sex-sjutiden, med rufsigt går, dreggel runt munnen, för att sedan gå och fräscha till sig känns inte så där jättelockande.. Antar att det blir en hård kamp, mellan mig och min trötta kropp. Sätter på lite musik för att piggna till. Det blir Bellas spotify spellista, som komiskt nog är rätt lik min egen. Guess we have good taste =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0