Pump it!

Åå så skönt det var att träna! Jag skojjar inte, underbart. Höll på att avlida under benböjen och insåg hur dåligt jag har tagit hand om mina forna slalomben, hade jag tänkt lite längre hade jag i alla fall varit starkare än vanligt i låren, hehe. Hur som helst blir det ett nytt gymbesök imorgon, två pass till och med. Hoppas jag skonas från den värsta träningsverken så jag överlever dagen.
När vi kom hem hade pappa gjort i ordning en riktigt god middag, förrätt, varmrätt och efterrätt, inte helt fel! Att toppa det grillade köttet med bearnaise och persiljesmör gjorde susen efter träningen. Nu har jag precis duschat och väntar på "Ensam mamma söker". På tal om det, Hur snygg är inte Helenas äldsta son???!!!! Shit, jag dör. Jag tror jag ska söka till "Ensam tonåring söker ensam mammas son". Nähä, det programmet finns inte? Kanske ska ringa trean..

Imorgon blir det back to school och de vanliga rutinerna, rätt skönt faktiskt. Fast en sovmorgon till hade inte skadat, inte efter denna natt.

Nu börjar det, kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0