Pust!

God afton.

Träningen gick bra, det var kul måste jag säga! Afron var som väntat lite pinsam till en början, jag menar, man ser inte klok ut. Som tur var fanns inga speglar i salen, vilket gjorde att jag kunde slappna av och släppa ut min afrikanska rytmer, hm... Jag har på senare tid kommit på att jag älskar att dansa, särskillt när det är jobbigt samtidigt. Att få släppa loss riktigt ordentligt till musik och shejka allt som kan skakas, är så underbart! Sen om det är till Brittans dansvänliga superhits eller afrikanska bongo-ljud, spelar mindre roll. Det är härligt helt enkelt, släpp loss ba!
Coren (mage- ryggträning) efteråt var lite kort (30 min), men ändå rätt lagom efter allt swischande med armar och ben. En bra kombo!

Har nu tryck i mig lite mat och ska snart hoppa i duschen, och sedan vidare mot sängen. Jag är oväntat trött efter en vecka av ledighet, men jag antar att det är priset man får betala om man går i skolan. Luckey me!

Trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0