Rubrik.

Mätt och glad har jag landat framför datorn en sväng, ska snart svida om till träningskläder och åka till Brux med moder. De har gjort om schemat denna vecka, så det blir bara ett halvtimmes pass idag, istället för en och en halvtimmes. Men men, bättre än inget =)
Har under middagen försökt banka in lite spanska glosor, gick sådär. Jag kan i alla fall berätta att "ägget" heter, el huevo, det är bra att kunna, fasst i och för sig kunde jag redan det. Konstigt att det var det som fastnade först..

Skolkatalogen kom idag. Gissa vad jag har gjort i eftermiddag? Ett bra sett att fördriva tid kan jag lova.

Hörs senare, pusspuss.


Min telefon ger bästa kvallen. Här är min klass i alla fall. Can you see me? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0