So hear me, take these words, and try to understand.



Nu har jag gjort klart kemin, och läst ut engelskanovellen. Nu ska jag bara skriva klart i loggboken, så kan jag slappa resten av kvällen. Känner ett stort behov av musik just nu, men försöker glömma Spotify för ett tag, det får bli en morot. Jag kan även meddela att jag har världens snyggaste brallor på mig. De är ljusgröma med rosa/röd/gula/vita blommor på, visst låter et checkt? Det är egentligen pjamasbyxor, men jag har de hellre som slapparbyxkor då jag sover lättlädd om natten, hehe.

Jag hatar när det ringer. Finns det något jobbigare än när man sitter som skönast i soffan, skrivandet går som bäst och man måste lämna den insuttna gropen för att springa till en tjutade telefon, tror inte det va. Inte just nu.
I övrigt så ser jag att mitt batteri håller på att ta slut, så nu är det dags att rappa på så jag sedan kan få mig någon mat. En morot, bokstavligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0