Trimming.

Jag är utpumpad, träningen tog mina vänner. Gillade den Funktionella träningen, lite av allt i lagom mängd, men tillräckligt för att jag skulle längta hem till en dusch och soffan, då vet man att träningen är jobbig nog. Nu ska jag som önskat ta en dusch, och sedan landa i soffan med glosboken och engelskapapprerna, min eftermiddag blev inte effektiv nog.
Jag har sovmorgon imorgon med, vilket uppskattas till hundra. Nu ber jag till gud om bättre väder, gör inte vardagen gråare än den redan är. Snö, kyla och förmiddagssol. DET är vinter.

Läser runt på lite på facebook, har en hel del vänner från mig tid som "slalomåkare", vilket resulterar i en massa inlägg som låter typ: "Tärna imorgon" "Nu blir det ett benpass och sedan storslalom" osv. Detta får mig att längta tillbaka till tiden med frusna tår, kalla fartdräkter och pjäxor som plågar fötterna. Att kasta sig ut i en slalombana vore minst sagt great just nu. Men jag får väl helt enkelt vänta tills den riktiga vintern kommer så kan jag som "civil" åka ändå =)

God natt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0