You don't know.

Det är stört vilken underlig känsla jag har i kroppen. Ont fast ändå inte, fryser fast ändå inte, trött fast ändå pigg, ja ni fattar. Har i alla fall sovit ett par timmar, däckade i sängen, och nu ätit middag tillsammans med mamma, pappa och morfar som är här på besök. Mormor är i sthlm så m o p bjöd hit honom, det är trevligt det.
Läser tablån på tv.nu,och inser vilken sucky hemmakväll jag kommer ha, inte ett bra tvprogram så långt ögat når. Jag som är en lagslav har ju slutat att ladda ner, så någon bra film har jag inte heller. Kanske ska göra inbrott hos Julia och låna en? Maybe, vi får se. Antagligen så kommer jag ändå hamna i soffan framför ngn suspekt film, lite choklad och klia mina trötta ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0