091002

Klockan är snart fem (i skrivande stund). Sen blir den sex, sju och kväll. Fredagkväll. Alla, eller många, är borta ikväll, så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Något ska det väl kunna bli.
Veckan har gått rusktigt snabbt, igen. Satt och irriterade igår på att facebook hade blandat ihop dagar och datum. Jag visste att Elin fyllder år i morgon (idag) och försod verkligen inte hur det kunnde stå "Elin Sjödin Friday", det är ju länge till dess! Haha, det är idag. Det var alltså torsdag och inte tisdag eller något som jag trodde. Så tokigt det kan bli!
De hade rätt och jag fel, typiskt.

Har för övrig lite dåligt samvete för de kakor jag smällt i mig nu på eftermiddagen, det var kanske inte så bra i alla fall.. Men men, det är ju fredag och det ska firas! Och då kanske subway-kakor inte är så bad? Nej, det är bra.

Hur har ni det idag? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0