091004

God mitt-på-dagen!

Har precis ätit frukost efter att ha sovit ut, så skönt! Dagen blir nog flitit använd av alla skolböcker, såsom fysik, kemi, engelska och matte, jippie..
Gårdagen var skoj, bowlingen var kul. Om jag var bra? Njae, kom i alla fall inte sist *hostisabellhultmanhost*. När vi kastat kloten klart gick vi i SPÖ-regn ner på max, där det var ganska folktomt. Det var inte så konstigt eftersom klockan "bara" var före tio någon gång. Vi satt i alla fall där och käkade lite strips och glass, finns det något bättre än glass med varm chokladsås? Nej, det gör det nog inte.
När vi kände oss mätta och belåtna åkte vi hem till Isabell och spelade lite kort, kollade på tv å snackade.
En lagomt lördagkväll sådär, minus regnet.

Nu ska jag försöka aktivera mig och inte sitta här i soffan hela dagen, good luck.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0