091005

Hej!

Hur har ni haft det idag? Jag har haft det bra, kallt, men bra. Det känns verkligen att vintern är på väg, tror bestämmt att det blir mössa och vantar i morgon då vi ska vara ute hela dagen och leka. Det blir ju kul, hmm..
Har ju som dagt "hälsovecka" denna vecka, vilket innebär att nästan alla vanliga lektioner faller bort, oboy do we cry. Hade gympa till musik, avslappning/masssage, värderningsövningar, HLR och dagens enda vanliga lektion, kemi, idag. Det var ganska kul ändå, min klass är för skön!
For och övingskörde lite med farfar efter skolan, det börjar gå riktigt bra nu. Det känns inte längre som om det är omöjligt, tur det. Åt även middag där och har pluggat lite nu när jag kom hem. Ska lägga mig på sängen och lapa lite tv nu, det är jag värd =)

Hörs senare, kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0