091007

Sitter och putar med magen och ser den hänga över byxlinningen. Nja, nästan i alla fall.
Har varit i stan en sväng efter skolan, gick och fikade med några tjejer i klassen på Waynes. Såg ingen anledning till att snåla (eller fasta) så jag smällde på med en stor kopp choklad med marshmellows och vispgrädde, och till det en morotskaka. Hur gott?! Skitgott. När jag nästan ätit hela biten, eller halva i alla fall, hittade jag en stor bit papper i glasyren, den var inte så bra. Maja gick ner och klagade och fick en ny bit, haha. Var redan mätt så det var egentligen rätt onödigt, men vi delade på den broderligt. Fika är underskattat. Helt klart.

Måste snart stänga alla tv-apparater, datorn och musiken, och koncentrera mig helhjärtat på engelskan, prov imorogn! Shiet. Måste läsa igenom de texter vi kommer få frågor på, samt plugga på orden till ordkunskapen. So looking forward to it. Det är Grey's ikväll med (hur konstigt kommer det inte vara nu när Gesorge är död?!), så jag siktar på att vara klar innan dess. Det känns i alla fall som ett rimligt mål.

Kollade efter en mössa samt halsduk på stan, det är rakt omöjligt. Jag vill ha en sån "baskermössa" (stickad) men ser ut som en svamp i dem, så de tanken är bara till att spola. Letade en stor och mysig halsduk med, utan lycka. Inte bra. Antar att det blir några svängar till, en annan dag.

Hur mår ni idag? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0