091025

Hej!

Det regnar i Själevad idag, supertråkigt väder. Fast egentligen gör det mig inte så mycket om jag ska vara ärligt, det är ju söndag och jag har inga planer what so ever =) Har i alla fall varit ute och sprungit en sväng, det var rätt skönt trots regnet. Har tagit en dusch och petat i mig lite mat, har åter hamnat i morgonrocken. Funderar på att svida om till mjukidbrallor och en mysig tröja, men inte än, hehe.

Ni har väl inte glömt att ställa om klockorna? Jag hade faktisk koll på det (belive it or not), så jag hade inte så brottom upp ur sängen i morse. Jag tycker dock att man borde få spara denna timmen, och dra tillbaka klockan en timme när man verkligen behöver det. Det är väl en bra idé? Inte för att det skulle funka så bra men...

Nej hörrni. Hur är er söndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0