091015

(listan snodd av Lisaplace)

Dagens humör:
trött och less.
Dagens borde: plugga vore inte så dumt med tanke på de tre proven som komma skall.
Dagens frisyr: lilla-my-inspirerad boll mitt på skallen.
Dagens klädsel: sunkiga mjukisbrallor och en nikita hood.
Dagens planer: none what so ever.
Dagens materiella vill ha: skor, skor och åter skor. lite basplagg får gärna fylla ut min garderob med. (hur stavas garderob?)
Dagens längtan: att bli frisk!
Dagens fundering: vad håller jag på med?
Dagens beroende: näsdukar.
Dagens tråkigaste: sickness....
Dagens personer: min bror är hemma och hälsar på, antar att han kan få denna rad.
Dagens roliga: oj, vet inte om det finns något sånt.

Dagens låt:

Justin bieber - One Less Lonely Girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0