091019

Jag förstår fortfarande inte, inte ett skiiiit.
Jag pratar om fysiken. Första provet inom fysiken imorgon, första timmen. Lycka till, tack. Förstår inte hur jag ska tänka för att det ska bli rätt, det blir bara fel.
"Ett prov är väl inte hela världen" tänker ni. Jag ska berätta för er att det visst är en big deal. Jag har valt en linje där naturvetenskapsämnena spelar huvudrollen, hur ser det då ut om man inte kan? Första prover sätter även ribban och visar vad man är för elev, vad man sitter inne på fr kunskaper. Just nu visar mina noll, jag har inga, tydligen.
Har kemiprov imorgon med, men det känns lugnt, eller lugnare. Har koll i alla fall. Koll är bra. Fysik är dåligt.

Mitt humör är på minus, allt är bara fel. Känner vilken kul text det här är att läsa, men det blir väl inte bättre för att jag påpekar det heller å andra sidan.
Om en vecka är det lov, lov och frihet. Då ska jag pussa på mina vänner och dansa hela nätterna. Ha, in my dreams. Det hände inget i vår lilla stad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0