091022

Hej och hopp!

Jag borde i skrivande stund sitta och plugga matte, prov imorgon! Som ni förstår så gör jag det inte alls, den lata delen av mig tycker bättre om att sitta här och checka facebook. Känns lite sådär inför provet, vet inte om jag är så förberedd som jag borde vara. Men men, jag får väl helt enkelt ägna resten av kvällen åt det.

Dagen har varit bra, sovmorgon och ganska lättsam spanska innan lunch, och sedan tre lektioner efter, varav en var svenska där vi såg på film. Sprang på stan en sväng under tiden jag väntade på bussen, kollade mest, handlade bara lite småprylar.
Imorgon blir det nog igen vidare uppdatering. Först är jag i skolan hela dagen, åker vidare til f o f  för middag samt övningkörning, och senare ska jag till min moster som fyller 35. Längesedan jag år födelsedagsfika, gott!
På kvällskvisten blir det eventuellt lite trevligheter, mycket mer än så vet jag inte än =)

Nej, man kanske skulle ta sig i nacken och få ngt gjort. Pussar!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Tyvärr blir det att det finns roligare saker att göra än att plugga.

2009-10-22 @ 19:02:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0