091023

Hej!

Jag sitter just nu på mammas kontor och väntar på att få åka hem, perfekt tillfälle att skriva några rader!
Skolan var helt okej idag, det enda som var lite extra jobbigt var matteprovet direkt på morgonen. Fast det var inte så svårt egentligen, kändes det som i alla fall. På mattelektionen efter lunch (ja, vi har två mattelektioner på fredagar) så gick hon (lärar'n) igenom alla svar. auoch, hade några fel. Lite slarv. Det var inte så kul, men jag hoppas det gick någolunda bra i alla fall.
Efter skolan var det övningskörning med farfar som stod på schemat, det gick bra det med. Hade egentligen tänkt äta middag där, men nu ska vi tydligen få mat hos min moster som vi ska hälsa på senare, hon fyller nämligen år idag, grattis! Hoppas på lite tårta med, hehe.

Senare ikväll bär det förhoppningsvid in till stan och Savannah, vi kör ba! Det blir en bra avslutnig på en bra dag, hoppas jag...

Ha en superbra fredag! Och kom ihåg, gör bara sånt som jag skulle ha gjort..
Eller kanske sånt jag inte skulle gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0