091024

Hej!

Hur är er lördag? Min är bra, so far =) Har inte gjort mycket alls idag. Sov ut, åt fruksot, tog en snabbdusch, klädde på mig lite sköna kläder, och sedan har dagen bara rullat på i lagom takt. Körde en sväng till affären och därefter statoil för att köpa lite smått och gott inför kvällen, då min Cajsa kommer på besök. Mamma och pappa ska bort så de blir en perfekt tjejkväll med mycket onyttigt på bordet och Wallander i dvd:n.

Gårdageskvällen var mycket bra! Var ju som sagt först hos min moster med familj på mat och fika, oj så mätt jag blev! Vid 8-tiden hade jag återvänt hem för att kasta ner lite saker i en väska och stressa på mig lite festligare kläder innan Maja kom och hämtade mig. Hon, jag och Pauline åkte hem till Savannah där Lisa och Gabbi också var. Mycket härligt gäng det där! kärlek på dem.
Vi fixade oss lite, typ lockade håret och kletade på lite smink, innan vi kom på att bussen vi skulle ta gick om 10 minuter, längst ner i stan! (Vi var längst upp) Paniken utbröt och det vart ett hela hallå för att hitta rätt skor, jacka och inte glömma något. Med skorna på (smart att jag hade klackar, hmm) sprang vi så fort vi kunde genom stan, och plockade på vägen upp Calle och Johan. Vi hann med bussen, men det var på håret! Hur som helst åkte vi ut till Järved där vi stannade i ett par timmar, innan vi gick inte till stan igen. Just det, vi gick.
Trötta i benen och med kalla händer avslutade vi i alla fall kvällen på Max, vad annars? Hehe.
För att summera kvällen använder jag ett ord: Brakvällmedbrafolk!

Ska försöka få tag på lite bilder med, jag hade som valigt inte med mig någon kamera..

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0