091026

God mitt på dagen!

Eftersom min väckarklocka ännu inte blivit omställd, kändes det så lyxigt att ligga kvar i sängen när klockan var tolv, fast egentligen bara 11. Man kanske ska skita i att ställa tillbaka den, så får man en glad överraskning varje dag =)
Hur som helst sitter jag fullt påklädd och väntar på att klockan ska närma sig 12.21, så jag kan gå ut och vänta på bussen. Det regnar ute så jag drar ut på det så länge som möjligt, ska undvika att missa den helt och hållet. Tro mig, det har hänt för många gånger.
Ska åka in med Cajsa, shoppa lite behövligheter och kanske dra en fika/lunch, vi får se helt enkelt. Det känns tungt nu när jag slutat jobba att summan på kontot endast sjukner, uaaaääh. Det kändes så trygt när det höjdes ett par laxar varje månad. Men men, vad göra..

Ha en bra dag, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0