091028

God eftermiddag!

Det är helt sjukt, jag sitter och gäspar (vilket jag gjort i stort sett sen jag klev upp) även fast jag inte lämnade sängen förens helv 12. Det var verkligen inte min mening att sova så länge, men eftersom jag är ensam hemma nu på dagarna är det inget som stör och inte heller väcker mig. Det har blivit en dålig vana att alltid ha mobilen på ljudlöst, så jag märker inte heller om det är någon som vill ha tag på mig. Fast å andra sidan är att vakna av en ringade mobil det värsta jag vet, så det är mest skönt.
Strax innan 12 kom farfar och hämtade mig varpå vi åkte hem till en väntande farmor och åt lunch. Mätta och belåtna satte vi (jag och ff) oss i bilen, med mig bakom ratten, och åkte norrut, Husum. Fikade på ett café där, och styrde sendan kosan hemmåt. Jag mår nästan lite illa efter den enorma krämbulle som jag tryckte i mig, varvat med en fanta, inte bra. Antar att jag håller mig mätt till middagen, det är bra.

Hur har ni det idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0