091029

Japp, då tar jag tummen ur arslet och skriver ett inlägg. Har inte haft någon motivation (egentligen inte nu heller) till att skiva, men nu så!
Dagen har varit bra. Vaknade vid 10, hade ställt larmet så jag inte skulle sova bort hela dagen, åt en god frukost och tog en lång dusch. Spenderade sen ett tag i soffan framför tv:n, skissade lite på en teckning av ren rastlöshet. Det blev som allt annat ett oavslutat projekt, om jag inte färdigställer den ikväll =)

Har nu varit över hos Julia ett par timmar. Hon och Sara har varit i Linköping nu på lovet, och kom hem idag. Hon ringde strax efter hon kommit hem, "Hej kan du komma och laga mat åt mig?" Ja visst, klart jag gjorde det. Slog på stort och lagade nudlar och stekte ett par ägg, vilken fest! Hehe. Nu åkte hon i alla fall på träning och jag gick hem.

Vad gör ni idag? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0