091031

Hej !

Hur har ni det en sådan fin lördag? Jag har det bra, inte mycket att klaga över.
Började dagen med att bli smått förbannad när jag inte kunde hitta tidningen, tänkte att pappa redan hade slängt den. Kunde dock lugna ner mig när jag kom på att det är röddag och det inte kommer någon tidning, hehe. Tog sedan en dusch, kollade datan lite snabbt och sprang sedan över till Julia. Hon behövde (som vanligt) hjälp med vad hon skulle ha på sig ikväll, och då kommer jag som ett skott! Det blev till slut en svart topp med paljetter, lacktights och converse, samt lite smycken.
Själv ska jag nog inviga min sammetsklänning och matcha det med strumpbyxor och klackar, det blir alla tiders!

Planen är den att jag vid sex ska ta mig in till stan och gå till "Cajsas" lägenhet, tillsammans med ett gäng brudar för lite fix och trevligheter innan vi fortsätter mot Hörnett och pavven, där det förhoppningsvis blir en riktigt kul fest! Är så jäkla taggad, det ska bli en bra kväll! =)

Gårdagskvällen var också en bra kväll, vi hade det supermysigt hos Isabell. Hon hade ordnat så fint med massor av tända ljus, halloweenprylar för den rätta känslan och massa gott att äta. Vi badade även vildmarksbad och  hade det så bra. Tack för en superkväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0