But I loved you I was blind, pretending we were only killing time.



Skrubbad och klar!
Tänkte först ta ett bad med lite tända ljus och sånt mysigt, men sen kom jag på att det inte finns något munstycke till duschslanen där, så det skulle inte gå så bra. Väntar nu på att håret ska torka, ska sen klä på mig och hitta på något vettigt. Får nästan panik över att inte göra ngt, känner mig som världens sunkmänniska.
Och sen kliar det i mitt tandkött med, inte mycket som är positivt nu.

Update: Nu känns det lite bättre. Bokade just in mig på två träningspass på Brux på måndag, Afro och Core. Har ni testat Afrodans? Shit vad flummig det är, men jobbigt och kul! Nu jävlar ska vi tona kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0