Film, tv, dator. Bra för oss ungdomar.

Har nu avskrivit mig platsen högst upp på listan på dem som inte sett "män som hatar kvinnor". Den var bra, riktigt bra. Var lite otäck, men bra som sagt. Känner mig redan sugen på tvåan, har hört att den ska vara nästan lika bra, och nästan lika bra är nog bättre än många filmer.
Har sovmorgon imorgon, så jag kan nog unna mig att sitta kvar här ett litet tag till, innan jag kryper ner i min mysiga säng. Hehe.

Tillbaka till filmen för en stund. Vissa scener äcklade och skrämde mig något så otroligt, man vill bara inte inse att något sånt händer. Alls. Hur i hela h*lvete kan man tro att man har någon rätt att utsätta andra människor för sådana saker?! Jag blir så j*vla förbannad att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Kastrera dem jävlarna.
Usch.

Så, djupt andetag.

Ska kolla lite på Hollywoodfruarna, herregud vilka kvinnor. Ha en bra kväll, sov sött<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0