Gäsp.

Jag är så trött, så trött så trött. Och mätt. Har just ätit middag, en måltid jag väntat på så länge, men nu är min blodsockernivå återställd. Typ.
Hade som sagt tänkt plugga idag, en hel massa. Vad hände med det? Jag städade rummet, rensade garderoben och byrån, tog bort sängramen och ersatte den med ben. Det blev bra, det är fräacht på mitt rum nu. Jag städade skribordet med, här sitter jag nu.
Var ute och körde en sväng, träffade en älg. Blev rädd, trodde det var en häst. Stannade och lät den försvinna in i skogen igen. Körde vidare.
Märks det att jag är trött? Nejee...

Har noll koll på kommande vecka. Vad ska jag ta med? Vad har viför lektioner, dunno. Vi har häslovecka, så långt är jag med. Men vad innebär det? Ingen aning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0