I was blind.

Börjar bli lite trött och ser ingen anledning till att sitta här och uggla, så det blir sängen snart. Känns så otroligt bra med lov, ni anar inte! Ska fira första lovdagen med en sväng på stan med Cajsa, det blir super. Ska nog försöka att gå upp till Savannah och hämta mina älskade converse som jag lämnade där i fredags, klarar mig inte utan dem. Frågan blir vad sjutton jag ska ha på förtterna imorgon..

Svar till Anonym: Du har helt rätt, bilden är från Polen och taget utanför Auschwitz ll, Birkenau(kommer knappt ihåg hur det stavas). Jag kan absolut berätta lite om resan, så fort jag får tid! =) Det var bland det bästa jag gjort, på många vis. Det finns mycket att berätta kan lova. Så det kommer. Superkul att ni kommer med förfrågningar, keep it up!

God natt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0