Jag har spelat med livet som insats varje kväll.

Det blir hockey ikväll, med bästa Cajsa. Pappa är inte hemma så jag får ta sittplatserna, det är bra. Nu hoppas jag bara på att Modo kan vända denna elaka trend, och vinna! Fasen, det är pinsamt att "vi" ligger absolut sist i tabellen, så skärpning! Antar att det inte kommer vara fullsatt idag heller om man säger så, men jag kan ju i alla fall bidra med en männsika.
Bestämmde med farfar att vi ska ut och köra imrgon, känns bra att ha något på planeringen. Jag skulle behöva gå på stan, igen, och köpa ett par svarta jeans, är i stort behöv av det. Men nu har jag köpstopp (om inte mamma följer med, hehe), så det får bli framöver. Blev lite sugen på en "Fiberwig"-mascara som damen i kassan så utförligt presenterade för mig och Cajsa, jag måste säga att den såg superbra ut! Om inte annat får det bli en sak att addera på önskelistan, det är ju bara drygt två månader kvar, sick bro.

Jaja, ska leta fram en tröja så jag inte fryser ihjäl i detta iskalla hus.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0