Kvällning.

Jag fryser. Filten hjälpte,ända tills ja blev tvungen att lämna den gosiga soffan för att stilla min internetabsinens. Om jag fryser nu så är det bara förnamnet till vad jag kommer göra imorgon då jag ska stå och grilla hamburgare till hungriga golfare hela dagen, brrrrr. Vi har nämligen haft rätt låga temeraturer de senaste dagarna, noll vissa morgnar. Det blir till att klä på sig ordentligt, måste gå och rota fram lite kläder nu. Imorgon bitti kommer jag inte palla.

Nej, tandborstning, ansiktstvätt och linsurtagning, sen är man redo för sängen.
Kisses!

Idol var bra btw, jag tycker det var helt rätt person som åkte, faktiskt. Jon var bra, ingen tvekan, men han ska inte vara med i idol, han ska göra sig egen grej vid sidan om med egna låtan, det kommer bli kanon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0