Never give up.

Inte klokt, kan hostan ge sig snart?!! Näsan rinner med som grädden på moset. Har inte kännt mig frisk alls idag, kanske hade varit klokt att stanna hemma.. Om det inte blivit bättre tills imorgon kanske jag ska överväg att vara hemma. Jag har faktiskt haft 100%:ig närvario i skolan sen den drog igång efter sommaren, så en sjukdag kan jag väl kosta på mig.

Det ligger en massa skolböcker och väntar på mig, får nästan lite ångest över att jag inte börjat än, men känner nästan panik över att öppna dem. Särskillt kemin, jag kommer direkt fatta hur lite jag verkligen kan. Kemi A in my <3 säger jag bara.

Och, ja. Vi fick en ny kille i klassen idag, Linus. Ännu en hockylirare, men det skadar ju i och för sig inte eftersom vi endast har en av det motsatta könet. Missförstå mig inte, tyckte bara det var skoj. Han verkar rolig. Vår klass är rolig. Haha.

En positiv sak denna tunga dag är ett MVG på svenskan, man tackarrrrr! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0