Om man ändå vore tv4 chef..

Jag har någon slags hat-kärlek till Michael Jackson. Visst, hans låtar är genialiska och han var, eller är, The king of pop. Det jag ändå måste säga är att jag inte tycker om när andra sjunger hans låtar, det blir inte bra, 99 fall av hundra. Man måste liksom ha hela paketet för att kunna framföra en låt som "Bad", eller "Thriller".
Detta är varför jag med delade känslor ser fram emot kvällen Idol-avsnitt. Vet inte riktigt vad jag ska tycka.
Jag kan även tycka att det blir lite väl tjatigt med 10 personer som en efter en försöker sig på movesen och "stönen". Jag tycker att Idol ska vara lite varierat så man inte tappat intresset och orkar slö över på 4:an igen efter den 100001:e reklampausen.
På tal om reklampauser, what's up med att gå till reklam efter att en enda person har uppträtt?! Nej, buuu på tv 4!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0