Tick tack.

Söndageftermiddag. Har inte gjort ett nota idag, legat i soffan och hosat i takt med idolreprisen. Var nästan en pina att höra Karolina sjunga "just dance", igen. Nej, den gjorde hon inte bra, sorry.
Ikväll blir det bio med päronen, Flickan som lekte med elden. Får bara hoppas att mina sjukläten lugnar sig så jag inte retar gallfeber på hela salongen. Känner mig inte så über-fräsch heller, gårdagen satte sina spår, men inte så illa. Ska nog ta en dusch och leta reda på lite sköna men tillåtet-att-visa-sig-bland-folk-kläder.

Och ja, jag skriver bara A idag. Känns inte som om det är så passande att skriva ut just det här. Tror inte heller att ni ser så mycket nöje i det, det var inte så jäkla farligt. Bara ett moment av "tänka efter efter".
Så, feel the pain som alla fjortisbloggare hade skrivit. Skoja bara, inte ens något att feela pain för =)

Hoppas ni har en bra söndag, och ännu viktigare, haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0